خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/02/24 - 17:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
کریمی در تذکر شفاهی:

خانه به خانه کردستان خصوصاً بیجار بابت بیکاری جوانانشان در رنج هستند

نماینده مردم بیجار در مجلس متذکر شد امروز خانه به خانه کردستان خصوصاً بیجار بابت بیکاری جوانانشان در رنج هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، حمدالله کریمی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 24 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: امیدواریم روزی دولت تکلیف کردستان را با محرومیت مشخص کند، مردم تا چه زمانی باید قربانی سیاست‌کاری و ثروت‌اندوزی آقایان باشند.



نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: آقای روحانی کار به جایی رسیده که صدای سرداران سپاه مقدس که در مسائل اجرایی دخالت ندارند، درآمده است؛ امروز خانه به خانه کردستان خصوصاً بیجار بابت بیکاری جوانانشان در رنج هستند.



وی افزود: متأسفانه در جامعه‌، سیستم هر کی، هر چی بفروش حاکم شده و ما امروز در مجلس حرف از لوکزامبورگ و قطر می‌زنیم، کمر مردم زیر بار گرانی خم شده است.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بارها نامه‌نگاری شد مبنی بر اینکه مطالعات پروژه فولاد کردستان انجام نشده و همچنین بسترهای سرمایه‌گذاری  نیز درست شناسایی نشده است، در این بین شرکت فولاد تکنیک صلاحیت اجرای این پروژه را ندارد و این موضوع بارها تذکر داده شده است؛ چرا نظام باید پول هزینه کند اما در منطقه شاهد نارضایتی و اختلافات قومی باشیم.



کریمی افزود: چرا همشهری‌های ما به خاطر تعلل و بی‌کفایتی مدیران روانه زندان می‌شوند، امیدواریم با جانمایی درست شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه باشیم.



این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص راه‌آهن بیجار گفت: دولتمردان وعده دادند راه آهن کردستان را به مدیترانه وصل کنند اما وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه طی مدت 3 سال گذشته با ردیف اعتباری این پروژه بازی کرده‌اند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نفت خاطر نشان کرد : اگر مطالعات پروژه پتروشیمی به درستی انجام شده و مورد تأیید شما است، امیدواریم شاهد کلنگ‌زنی هر چه سریعتر آن باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 280384
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار